1. Cancerhjälpen
  2. Sherlock Holmes
  3. Generellt - Nyheter
  4. söndag, 08 juli 2018
  5.  Prenumerera via email
Hej. Jag undrar om något blev fel i senaste sändningen med Acymailing?
Nu har jag över 800 meddelanden i inkorgen efter sändning och de flesta som exemplet på bilden, har haft max 150 medd att gå igenom andra månader. Men då har det mest varit felaktiga adresser, typ pelle@autlook.com och en massa autosvar.

Vet att min internetanslutning bröts mitt i första sändningen 4/7 och resterande i sändningen startade jag från "KÖ" den 6/7.

Det jag funderar på är om något blivit fel då jag enligt ök. med Mikael inte längre behöver avisera när vi ska skicka ut våra nyhetsbrev. Vill försäkra mig om att dessa 800 inte har stoppats och klassats som SPAM.
Detta står i mailen:

A message that you sent has not yet been delivered to one or more of its recipients after more than 8 hours on the queue on smtpout.dnsdrift.net.

Jättefint om ni kikar på detta.
// Lisa
Bilagor
Betygsätt inlägg:
Med vänliga hälsningar
Cancerhjälpen
Kommentar
  1. Vallagruppen
  2. ca 2 månad sedan
Hej Vi kan tyvärr inte se in i deras SMTP - Eller rättare sagt den skicka funktion som ni skickar igenom. Här finns det inte heller något loggsystem då det passeras många många tusen mail per dag.

Normalt så försöker ert Kö-system skicka om mailen, men som ni säger ni har fått leveransfel på dessa 800 mailen.
Här måste ni välja mellan att skicka om nyhetsbrevet eller handplocka dessa 800.

Om det på något sätt skulle blockas genom ett medvetet val från leverantören av SMTP tjänsten så skulle vi blivit notifierade om detta.

Mvh Vallagruppen
Kommentarer saknas.

Det finns svar i inlägget men du tillåts inte se svar från detta inlägg.

Lämna din e-postadress - håll dig uppdaterad

6 circlesVallagruppen AB
Fridtunagatan 2
582 12 Linköping

Vallagruppen Västervik - Filial
Strandvägen 1B
593 32 Västervik

Tel 013 473 20 20
info@vallagruppen.com
support@vallagruppen.com

Senaste nytt

05 september 2018
Vallagruppen tog för två år sedan ett beslut att avveckla sitt egna driftcenter. Anledningen var enk...

Våra värden

Ni som kund är vårt kärnvärde, vi vill och vi kan...

Vår verksamhet bygger på att vi alltid är 100% seriösa och det i alla led. Välkomna att snacka med oss!

VG2018

Copyright © 2016. Alla rättigheter reserverade. Design av Vallagruppen